Harder, Better, Faster, Stronger

Matchen vår gick väl inte bäst rent resultatmässigt, men bra fotboll spelade vi minsann. Åtminstone i mina ögon. För min egen del så vänjer jag mig alltmer vid backpositionen, och jag tror nog att efter lite mer och bättre utbildning på positionen så ska jag nog till och med kunna trivas där. Måste bara få bukt på min andning igen och sen så! :D Då är jag king! ;)

Klockan börjar ticka och jag borde egentligen byta om, inte sitta här och söla liksom. Men det kan gå så när peppen kind of har runnit ur kroppen. Men ja, snart knäppa en cider och vi häller tillbaka peppen igen. Word on that! =)

Mitt största problem nu är dock att jag inte har en aning om vilken väska jag ska ta med mig mohaha..
Snacka om i-landsproblem alltså.
    Medan vi ändå är igång i sådana här internationella problem och icke-problem (allmänna funderingar vill säga) så kan jag ju passa på att meddela att Purjolök är förjävla gott. Ni som inte tidigare tänkt på det eller inte riktigt insett det bara. Ät det en gång till. Det slår nästan, men bara NÄSTAN, selleri alltså! Gaash! =)

Nehepp, sluta vara så sjukt seriös och sammanbiten nu kanske, och faktiskt svira om och klistra på något som kan likna ett ansikte för kvällen...? Ja, bra idé. Så får det bli!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0