PÅSK!

Om vi skulle ta och vara lite muntra också kanske! Det ska var bra har jag hört. Och jag är ju en rätt så munter person ändå. Helgen har varit kanon! Påskhelg ffs. Förutom lite missunderstandings 'bout work, så har den varit bra bra bra.

Fredagen
innehöll sovmorgon, men jag var uppe redan 9, åt frukost redan innan pappa var uppe och sen gick jag till stationen för att hämta ut biljetter som skulle  fullborda lördagens (påskaftonens) planer. På kvällen, eller eftermiddagen satt jag och Hannus och solade lite och drack en cider å spelade skitgubbe <3 därefter drog jag min kos till Kallis för att vara där under kvällen. bra dag!
Lördagen var det jobb 7-11 och sen Göteborg! :) Göteborg var nice, god mat, trevligt sällskap, intressanta huliganbråk och söta små barnvid lilla bommen. När jag kom hem 20.30 skulle jag återigen till Wifey dit även moa och emelie hittat. vi skulle grilla och de skulle supa mig under bordet. De lyckades knappt.. 8-) Kvällen blev lång och jag var hemma sent.
Söndag tyckte jag att jag kundefåsova ut. Sagt och gjort 13.01 vaknade jag. Sen käkamed pappa och sen dricka cola med Wifey ochemelie.. Colan förvandlades dock till cider....
Måndag och annandag påsk vardet dags för match mot OIS. Resultsatet har jag ingen aning om, vi förlorade iaf, jag var sur ochmin rygg pajade. Sen tog jag med mig min bästa hem. Och vi gick en väääääldigt lång runda å sen satt vi på taket och åt fruktsallad.

Ni hör ju själva. Helgen har varit bra, och man kan undra vart all depptid egentligen fått plats! ;) maha..

Kommentarer
Postat av: big love

min bästa? du är ju den bästa? (a) haha

2009-04-15 @ 22:30:01
Postat av: Anonym

Du gör mig bäst? :$

2009-04-15 @ 23:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0