Hmpf.

Du e så jävla. Åh. Jag finner inga ord. Vilket kanske är tur eftersom jag sagt att jag inte ska slösa några sådana på dig. Men, egentligen borde jag fan bara tala om vad jag tänker och tycker. Det finns inget oavsett snart. Och jag säger snart, för att jag är för snäll. Min ilska är stor men ändå lyckas jag vara för snäll.
Nej allting handlar om prioritering, och det är just vad jag gör. Jag prioriterar rättvisa. Och rättvisa får jag inte från dig. De som lyssnar även när de mår dåligt själva, de som lyssnar när allt är bra, de som umgås när som. Va dosm.
How ever.
You had a choice, and now you have chosen.

Jag vet ju i alla fall vad ja har!

Och.. chokLaden, var för en månad sedan haha..
But still. <3
Ibland är det som sagt bra att man vart tönten. <3

Nu ska jag sova. Imorgon väntar ett sådant pass som toppar min favorilista. Mjölkvältring och kassarace.
06-13.30.. Klockan 05 piper telefonen så nu ska jag snusa kudde!

Peace.

Kommentarer
Postat av: ccccccc

haha älska dina inlägg även om ja inte kommentarar alla.. men prioriteringen finns här! ja prioriterar dig! alla gånger ja borde å lite till <3

2009-04-28 @ 00:42:39
Postat av: Anonym

du är min prio 1.

2009-04-28 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0