Don't you know pump it up!?

Igår var det ferre, haha de va nice! :) Jag, Hanna, Emelie och Jecka förvandlades till rondellhundar (och för att dem undrar vad jag höll på med, då de var för fulla för att minnas tydligen, så var jag en kissande sådan!!!! Alltså inga armhävningar, kolla bilden fattar ni my statement). Well, Promenaden var lätt bäst. Tanten hahaha.. Enligt en tant påcykel var vi inga rondellhundar, utan vi hade ceremoni. HEHE.. HANNA STÅ KVAR MITT I VÄGEN xD hahahaha...

Nu e de snart dags för Harrys med Hanna och Emelie :) Lite avskedsmiddag som sagt.. :/ Sen är det feeeest.. :) Det ska bli lugnt = Det kommer inte sluta lugnt. Eller, det brukar bli så. Summan av kardemumman brukar liksom bli annorlunda än mina beräkningar, men så är jag inte den bästa på räkningar heller ;)

Dagens i-landsproblem:
VILKA SKOR SKA JAG HA IKVÄLL?
Vita sköööööna kawasakis, och låta fötterna må kalas.
Eller
Mina svarta skor, som jag får lite ont i stortån av, men som å andra sidan passar kvällens outfit liiite bättre!?

Den som lever får se.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0