Att väcka en plutt.

Okej.. Jag skulle då väcka Cornelia imorse, viket inte var det lättaste.
Jag hade lång konversation med Pauline om både skola, tåg, och hur jag skulle väcka min kära vän.
Även Kiim kom med i samtalet vissa stunder och båda två tyckte att jag skulle hälla vatten på C.
Men se ni så dum är jag inte. Och jag vet hur irriterad hon kan bli om man väcker henne.
Jag skulle vara sötast och skickade ett sms...

Ingen reaktion.

Konstigt tänkte jag, hon brukar faktiskt vakna av sms. Dessutom hade hon tittat upp och pratat med mig lite för att sedan somna om såklart, precis innan jag skickade första smset.
Pauline sa att jag skulle hoppa i sängen, vilket jag tänkte men nee.. Jag skickade ett sms till.

Ingen reaktion.

Ett till..

ingen reaktion.

Jag låg och rullade tummarna, försökte skriva sms så högt jag bara kunde. Grannen klippte gräset och någon bil stannade utanför och pratade. Ja, bilen pratade ju inte, men föraren. Cornelia vred lite på sig sen snarkade hon. Suck.

Mer sms.

ingen reaktion..

Till slut märker jag att hon vaknar till igen och jag börjar prata jävlar. Hon tar upp sin telefon och bara "noo 5 sms" ... "Alla från dig!"... Sen hahaha.. "VARFÖR VÄCKER DU INTE MIG?" som om jag inte försökt halva morgonen? HAHAHA..

Cornelia är bäst! :) VI ÄR BÄST! <3

<3 

Btw.

You were lovesome now you are someone

Btw. igen.

Sluta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA alltså, du är inte den bästa på å väcka mig.. du kunde fixat frukost på sängen eller nått (a)

2009-04-21 @ 00:01:33
Postat av: Anonym

Det tyckte ju Pauline att jag skulle säga åt dig att göra till mig ;) men nästa gång, då jävlar ;)

2009-04-21 @ 10:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0