www.rebeccadenvandrandeolyckan.se

Jag är en sån vekling. Vad jag än gör så resulterar det i smärta. Är det inte psykiskt så är det fysiskt. Vi har nu, jag och Cornelia, konstaterat att jag faktiskt är klantigast! Jupp Jupp! Målvaktsträning idag för alla i damlaget. Jao, det ledde till ett uttänjt ledband och en muskelbristning i mitt stackars långfinger. Till råga på allt så var det även på vänsterhanden. Fulhandstil.nu mhm.. Aja lite tejp å grejer sitter alltid bra. Eftersom jag snackade med en ortoped la jag även upp mitt ben och fick mig en fiiin förklaring! Ingen av skadorna hindrar från spel, sålänge jag inte får föör ont men ja, så match på lördag! TAGGAD! =)

Nu tar vi nya tag och hoppas på att denna äckliga vekling som alltid har ont eller är sjuk bara ska bli bra! <3
Det kommer gå, för jag är ju bäst! =) (Tillsammans med vissa andra! Och vissa andra vet vem den e)

Vad händer imorgon då? Nej, det får framtiden utvisa. Hoppas på något skoj iaf. Jäjä.. Den som lever får se.

PUSS!

Oj, måste ju tacka Cornelia och Hanna för igår med MASSA trevligt :) <3
Måste även tacka Steffe, Eckert och Liisa, skoj! Och en bra match! Mosa FBG! ;)

Kommentarer
Postat av: c

ville ju också kollat matchen!! :)

2008-09-05 @ 21:01:38
Postat av: Anonym

jag vet! :(

2008-09-05 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0