Today was a great day.

Det lutar faktiskt åt att det blir Bingolotto på lördag, till Moas förtjusning. :) För jag har bestämt att jag ska vinna en resa! En resa för två kanske! De e ju sån, vad sa nu Moa, Guldkväll! Så yepp! :) Men viktigast på lördag är nog ändå Halmias match, den som inte meddelar mig direkt efter ett resultat ska jag dra i öronen. Eller, rättare sagt om INGEN meddelar så ska jag dra hela Halmia i örat! ;) haha.. Jo, vi har ju också en rätt go match då men. Vi har inget att vinna och heller inget att förlora. Det enda vi spelar om är vårt rykte, att inte gå ur serien med 0p. Typ! ;) hahaha..

Efter en dag helt full med tankar och diverse smått och gott, såsom massa arbetssökande och pappersifyllande, så slutar den helt bra! :)

Ärligt talat. Jag undvek dig hela kvällen. Men sen hälsade du. Jag lyckas. Och jag är stolt! :)
Vissa fattar precis, andra inte alls. Men, I don't care. I know what I got, and I won't complain! :)

Kommentarer
Postat av: bingolotto-moa

vi ska alla vinna bilar och miljoner! :D Vi kommer bli som gulddrottningar sen efter en kväll här hos mig :D:D:D:D:D Grattis till oss! Ge oss våra miljoner nu :D

2008-09-23 @ 23:35:06
URL: http://moaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0