That's What!

Helt bra dag idag. Först borta vi Slätte och kollade första halvlek på Filles match 5-1 när jag gick tydligen bara 6-2 i slutresultat. Sedan åkte jag och Stefan till Sannarp och kollade Halmia - Tvååker/Galtabäck, var en sån måste vinna match och ja.. De vann. Med 4-1. Cornelia kom dit hon också så vi satt där och hade trevligt. Vi är ibland lite dåliga på att slå våra kloka skallar ihop men, vi ska ju ändra på det så! :) hahaha.. Nu ikväll har jag vart ute och promenerat med Friff och sedan var mina styvbröder, äldsta och yngsta, på besök.. Jao jao.. Sitter och funderar på det här med träning, vill träna imorron förmiddag men jag har lite så onda aningar om att Roger håller i träningen imorgonkväll så då gör jag bästa i att INTE träna något innan.. Bara sova, och ta mig till stan snabbt! =) Men träning och matvanor är någotjagmåstetatagi.nu känner jag.. :P hehe..

Sedan fick jag höra något av Stefan innan, som faktiskt var väldigt glädjande om jag får säga min mening. Jag hoppas faktiskt mycket på att det blir så. Jag är lätt 1 de 15 som krävs om man säger så! That's it. Och jo Cornelia, där finns faktiskt saker att diskutera gällande hela grejen! ;) hahaha..

You keep confusing me, and I don't know what to do. (Remember that you can be said in plural). Then I have a confession to make too. I've realized something today. Something big. But, the one who all this stuff mostly points at should not have the information this way..

XoXo Beccz

Kommentarer
Postat av: din idol.. c

tummen upp :D

2008-09-14 @ 22:41:20
Postat av: Anonym

Hej tummen upp, ända upp i taket! ;D

2008-09-15 @ 00:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0