Tänk om man vore lite mer.

Johodå, jag ska nog fan vara på dåligt humör på matcherna.. Mål på mig idag. Det enda för vårt lag i matchen som tydligen slutade 1-9 och inte 1-7 som jag sagt! :P haha.. Vilken koll! Men palla.. Som sagt mål och det med vänsterdojjan. Nice! :) Jag har även sagt till ordförande idag att jag kanske inte blir långvarig i klubben. wei. påtal om Göran då haha.. När han ringde innan så sa han "Hej förlåt att jag jagar dig. E du fortfarande sur? Du såg så sammanbiten ut efter matchen så jag sa bara hej, vågade inget annat. Var rädd att få en lusing då!" hahaha.. SÅ illa e det faktiskt inte. Alla utom vissa kan prata med mig efter matcherna haha.. Det är liksom inte er åskådare jag e sur på hihi.. xD skoj! :P

Men men.. För mkt att tänka på här nu. Men jag hoppas på wo på lördag. Jag vill inte spela!
Jag vill se Halmia vinna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0