stackars lilla dig då.

Från att ha gått till ett starkt nej, för att sen fråga om --- kan få mitt jobb. pff..
Synd om dig som inte kan göra det varje dag. tss..
Detta är inget sotis eller avis från min sida!
I am so over it! over you!

Jag har så många planer. Idag började mitt nya liv. Det absolut enda som saknas nu är ett jobb. När min lön kommer på fredag ska jag öppna sparkonto. För nu jävlar. Jag måste bort. Vart det än blir. Jag kan inte vara här. Den där knutna säcken närmar sig igen. Det är läskigt. </3

Men som sagt. I am so over you right now!

Det finns något bättre. Man vet vilka man kan lita på då de behövs som mest! Oh yes!

Kommentarer
Postat av: moooaaa

du behöver inget sparkonto, vi behöver bara lösa in våra lotter på lördag så sticker vi allihopa på direkten. ok? :D

<3<3<3<3<3<3<3

2008-09-24 @ 23:28:34
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha.. okeej!! Men då måste jag få ta med mig en till!! ;) <3<3<3

2008-09-25 @ 09:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0