Sometimes I feel I've got to run away.

... <3

Ringde klockan 8.47 imorse. Lite pinsamt att svara när jag inte var vaken typ. haha, men det gick fint så nu väntar jag samtal igen. =) Intervju kommer det att bli iaf. Och detta kommer att ske på tisdag, lång resa för den men sts! :D Det här ska vi kirra visst ska vi? :)
Efter frullen kollade jag min mejl, visade sig att jag fått mejl 20 minuter innan samtalet, från samma ställe men en annan person. Jag fick välja en tid mellan 13-16.30 och vi vet ju vad som passar bäst höhö.. =) Weei! Taggad!

Mitt finger är i sumoformat och helt blått, men i övrigt mår jag finfint. Träningsvärken i ryggen är liksom bara lite grann. :) Vad händer idag då gott folk? Nej, det kan man fråga sig. Kommer nog på något! :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0