Örebro

var så skoj! Tågresan var väl typ fylld med sömn, men det var skönt. 10 timmar på resande fot under dagen för en intervju på 25 minuter kan väl låta lite väl, men samtidigt så var det ju bra sällskap å en hel del kul saker som hände så jag e nöjd. :) Intervjun kändes helt ok, och det är nice :)
Som sagt hände det lite små saker under dagen. Pallar inte precis dra allt nu men, spyor e äckligt, och Cornelia är rolig.
"Fräscht"
"HEJ!"
 men ja, de kanske e HEJ man brukar säga när någon utbrister att något är fräscht. eller inte. :)
Sen anlkände vi iaf i Halmstad igen och fick då traska från stationen bort till Östra stranden där vi slaggade i Cornelias å deras stuga. Tack för sovplatsen! :) Den obekväma, hårda sängen! Men, jag hade ju inte ont av den. Den var skön. Jag är väl skum eller nåt. :)

Tack för ett bra dygn med andra ord :)

Nu ska jag göra mig anständig. Snart fotboll! HEJA HALMIA! <3

Kommentarer
Postat av: cooornelia

Cornelia är rolig.

"Fräscht"

"HEJ!"



vafan, jag blev ju helt ställd! han sa ju hej han också sen ;) haha :P

2008-09-10 @ 21:59:05
Postat av: rebeeeecca

haha jaa det vet jag väl att han sa.. Men de blir inte lika kul å säga att han gjorde de ;) <3

2008-09-10 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0