Jag är alltid din B1 och du alltid min B2, Jojo!

Hur lyckas jag? Jag måste vara mest bortskämda ungen, SNORungen, i världen. Eller så är jag helt bright ibland bara. Duktigt jobbat mina två hjärnceller idag! =) Imorgon är det jobb sen blir det match i Gullbrandstorp, jag kommer vara RÄTT så sen, men jag kommer ju dit iaf.. Kommer dit och avgör som jag sa till Anne :) Sen blir det jobb efter matchen igen och därefter brådis till Moa för att kirra miljonen! Men, vissa här vet ju att om jag inte får den så.. Har jag nåt bättre! ;)

Jobbet ikväll gick bra. Förutom när vi låste in nycklarna i en korridor. Tur att det är öppet till A-hallen så vi kunde gå därigenom å in å hämta dem igen. Annars hade vi nog fått slagga mitt emot uteliggaren. Fast vi inne i VÄRMEN! (A) Sen körde Kallis mig till Kärleken för att jag skulle hinna med bussen, men det hade jag ändå inte gjort så fick traska in till stan igen. Köpte en dricka å en liten Nutella ((A)) å sen kom jag hem. Välbehållen! :) En timme senare. så typ för 45 minuter sen :) hihi.. Jao. Intressant? nää. But still.

Göran var på kräftskiva. Men imorrn har jag lite nyheter till laget. Vemodigt faktiskt. Men jag pallar inget annat än att det blir så.

Jojo, BANANASPLIT <3

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Låter som en härlig kväll! Mycket livat! Ha en trevlig kväll hos Moa ikväll! Kramar M

2008-09-27 @ 18:54:32
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0