If You See The Wonder Of A Fairytale.

Mamma Mia vilken bra film! Verkligen. Den fick mig dock att tänka. Av olika anledningar visserligen men iaf.

The gods may throw a dice
Their minds as cold as ice
And someone way down here
Loses someone dear
The winner takes it all
The loser has to fall
It's simple and it's plain
Why should I complain.

Then, who is the loser, who is the winner? Well, I know the answer!

You can dance!

Påtal om annat. I kön vid pölsemannen:
- Vilken dressing? Denna? (håller upp vitlök)
- Ehm.. Neej.. Jag vill ha den där andra.. Den eh.. ÅÅH men vad heter den.. Vilka har ni?
- Läs på skylten hehe..
*Läser febrilt*
- A.. DEN! CHILI!
... jo jag e som jag är...


Men otryggheten tär
När inte du är här
Och stoltheten, jag sväljer den
Och jag begär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0