I would if I could. That's for sure.

Don't you even ask! ~ För att då får du med mig att göra!


Och yes, som sagt, jag såg ett sånt fint kort innan. Och texten där riktade ju sig direkt till C'. Så mycket med! That's why I'm gonna write it again.

Tack för att du förstår när jag inte har gjort rätt
Tack för att du finns där med ditt förstående sätt
Tack för den uppmuntran jag har fått då som nu
Men mest av allt tack för att du är du!
- Hade det varit jag som var författaren till den så hade den ju varit skriven till dig liksom! =) <3

Och yes, match på söndag och jag var fett taggad för jag visste att C' skulle komma å kolla. Så visade det sig att matchen börjar två timmar tidigare än jag fått info om från början. :( Det var mindre tagg. :/ Gah!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vi kanske löser det där med matchen iaf, ja ringer domarn ;)

2008-09-16 @ 18:40:22
Postat av: Anonym

Haha.. Ärligt? Härligt! ;)

2008-09-16 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0