I have to medicate myself

Igårkväll/natt bestämdes det att jag och Natta skulle träffas idag. Och imorse kom vi fram till att vi skulle dra till badhuset för lite simning och bubbel! Helt skönt, jag hade ju ändå tänkt dra dit i veckan men lite trist själv, så perfekt när hon sa att hon ville dit ju! Och i och med det har jag även fixat så att vi kanske ska få lite simträning nu istället för uppehåll med laget! mohaha.. =) Hur som helst, efter att vi suttit i bubbelpoolen så testade vi på alla barnsligheter, eller rättare sagt roligheter, en varsin gång innan vi ställde oss i duschen å satte oss 2,5 minuter var/bastu. :) Vi till och med hoppas från 3:an haha ;) Simmade 500 meter. Ja, det var lagom men skönt som sagt! :) Sen åt vi lite å sen gick vi och hälsade på Coorny på hennes jobb. Därefter bort till planerna å sen gick jag med Natta å de andra när de bytte om and so. Hon fick mig ju inte att vara med på träningen, SYND, men jag kollade iaf! :) Och jag borde fan vart med. Gah! Jaja.. En sak e säker. Jag saknar Halmia.. xD (A)

Hur som helst. Idag blir det lite words till Natta.
Jag hade faktiskt glömt bort hur mycket jag saknar dig. Så helt kanon dag idag, och jo lätt vi ska röja snart! ;)
Nisse, vi äger och we are the world. Alltid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0