DÖDA!

Idag såg jag en D Ö D gulfink! :D Och vi alla vet ju vad det betyder! Becca lycklig! =) Utrota!!!

Även simmat idag. Nice, kan jag snart börja på nästa sträcka, 40 längder! Perfis! Simmade med Kallis dårå! :) Innan jag träffade henne så vart det banken och Lindex åt mor. Sen när jag stod och väntade på bussen såg jag tre kändisar! Weeo! Blev helt glad! Hanna, Malin och AMANDA! :D Så var ju tvungen å gå dit och snacka lite, och "tur" som var så skulle de gå precis samtidigt som den stumme kom :) För ja, Kallis är STUM! hahaha.. Och henne ska jag jobba med ikväll.. (Perfekt läge för att skrämmas, eftersom det ändå kommer vara helt tyst) hihi.. (A)

Imorrn e det match(er). GAH!
Nej måste dra nu. Pizza å sen ringa Göran! Yes box!

bye so long

Kommentarer
Postat av: Mattias

Låter som en trevlig dag iaf! :) Hoppas det var det oxå! Ha det kul på jobbet! Kan vara försent jag vet men ändå! Omtanken som räknas! nu ska jag dra mig! Puss M

2008-09-26 @ 18:36:23
URL: http://muscomattias.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack tack!

2008-09-26 @ 19:35:05
Postat av: Malin

Varför fick Amanda stå med stora bokstäver för? ;) DÅLIG STIL!!! :D hahaha!

2008-09-27 @ 11:12:53
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan berätta att det var för att jag pratade med henne iförrgår å vi beklagade oss över att vi inte setts på YEARS! ;) men igår träffade jag ju MALIN, MOA och TESSAN! :D

2008-09-28 @ 11:08:24
URL: http://tomteeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0