BLA BLA BLA!

Fotbollen slutade 2-0 till Halmia! HÄRLIGT! :) Jag vill också vara så bra. Som C'. Mål lite hela tiden! ;) hihi..
Synd bara att Norvalla vann med 2-1, det kunde väl räckt med 1-1 eller möjligtvis 2-2 liksom.. Men men.. :) Nästa vecka tar Halmia det, I feel it in my fingers! :) hihi..

What more. Asså. Så mkt som skulle behöva sägas. Men orka. Punkter.

- Ilska
- Frustration
- "Efter andras pipa"
- SVORDOMAR
- Ork
- Lust
- Likgiltighet
- ÄSCH
~Detta är bara massa ord som beskriver mina könslor just nu. Palla egentligen. SKIT!
och förresten, jag tror inte nån i laget läser här men om det vore så, så får jag ta den jävla smällen. Men, jag funderar allvarligt på att gå till gymmet typ nu, om jag orkat, eller gå upp VÄRSTA tidigt imorrn och gymma. Hmm.. Ja, anstränga mig massor. Kanske ta mig en Cider NU också. För då kan jag spela på deras nivå imorrn. På riktigt. PLus att jag inte behöver få känslan att jag går ner mig. För liksom då är det i min hälsa allt brister. Låter rätt vettigt om jag får säga det själv.. hm eller inte, men aa.. ÄH!
Jojo, jag behöver dig imorrn! SVIKARE! :P

Jag vill inte vara kvar. Inte nånstans.

Kommentarer
Postat av: cooornelia

du gjorde mål idag och gjorde för någon vecka sedan med så du kan göra mål bara du vill, snygga sådana också :)

2008-09-21 @ 18:27:50
Postat av: Rebook

Klart att jag kan! Men fortfarande tråkigt att spela! :P

2008-09-21 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0