Words..

Jag börjar bli lite rädd att de har frostat av frysdisken på ICA, så mina ord har tinat och runnit ner i en brunn eller något. De liksom glider allt längre och längre bort från min lillhjärna. Mitt närminne. Kan undras om jag tappat något mer där, eller någon annanstans. Jag menar, jag är ju mig knappast lik. Eller är jag? Jag vet inte! Minnet är tappat. Vart? :O hahaha.. Eller inte. Men ja.. Är det någon som sett Van the Man? Är det någon som sett någon mer film med Van? Typ en film som heter "Just Friends"? Det har jag. Den är bra. Mycket bra. :) Varför? men kolla så förstår ni.

Imorgon ska jag nog smsa Toncha och fråga om jag får adoptera hans son. Han är liksom så söt så man vill äta upp honom! :)

Suck. Ingen givande blogg idag heller. Jag får skriva nåt annat. Nån annanstans.

En fråga! Om jag skriver memoarer.. Någon som tror det skulle bli nice så jag skulle kunna tjäna en slant på den då? Tjäna en resa till staterna eller nåt? ;) muu..

Hej då! Läs inte mer!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Alla filmerna med Van the man är bra! Kolla reningsverket om dina ord har flötit ner dit! Kramis M

2008-10-06 @ 09:06:04
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0