Stacy's mum has got it goin' on! :P

Och jag stör mig så mycket på att jag inte kommer på vad den bästiga låten på min ipod heter. Damn it!
Och jag mår bra. Febern lade sig. Och så även... Jag mår dåligt över att nämna det men... Baksmällan.
Jobbat ikväll också ju. Hade det inte varit för sjukdomen med stort B så hade jag inte behövt stressa. Men
var ju tvungen att äta lite. Kom in till stan kollade bussarna och såg att den bussen jag tänkte ta, inte fanns,
så jaa.. Stressade satan. Jobbade själv, hela hallen använd. Alla toaletter, alla omklädningsrum (utom ett inkl.
domarrummet), en trasig toalett. Sopning. Men jag blev klar. på 40 minuter. Inte ens jag å Kallis skulle klarat det
tillsammans. FY FAN VAD JAG ÄR BRA! Jag ska bli ego nu! :) Missförstå mig rätt. Men jag e för snäll.. Fast
vissa e värda det men ja.. Äsch. PALLA! =)

Emma mobbade mig för igår. Men hon ska bara hålla sin käft stängd. För fan vad full hon är nu! :O

All of the wasted time
The hours that were left behind
The answers that we'll never find
They don't mean a thing tonight

Throw it away
Forget yesterday
We'll make the great escape
We won't hear a word they say
They don't know us anyway

Cause eyes can not ever lie. God Natt!

<3 Jag hade kul igår. (A)
saaxiibkayga ugu fiican



Tack för igår Friff å alla! :)


Jag fick mig btw en glad överraskning vid en närmare blick på kontot efter gårdagen. Också ett plus.
Så nu kan jag sova gott trots allt! =)

Kommentarer
Postat av: sandin

Synd att inte vi vart och tränat också. :P Eller att du skulle jobba ikväll, EFTER våran match! Då hade jag kunnat ta slut på allt papper! ;)

2008-10-12 @ 10:15:52
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha kul kul Malin! :P

2008-10-12 @ 13:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0