I'm in the photograph

Idag var en toppendag, jag sa vad jag menade. Idag var den värsta dagen jag någonsin tillbringat.
Jag försöker vara som du vill att jag ska vara så att du kan vara lugn, sluta dra ner mig under ytan.
Nåväl det må bli såsom du kämpar för tills jag är krossad. Jag skulle lämna dig men att lämna dig skulle inte spela någon roll så jag är precis här vid dig. Mil bort.
Idag var en konstig dag. Jag menade vad jag sa. Idag var den första dagen då jag såg framåt.
Och om jag kunde vara det du vill att jag ska vara skulle du svika mig
Sluta dra ner mig under ytan. Nåväl det må bli så som du kämpar för tills jag är krossad.
Kan jag få din uppmärksamhet. Din respekt. Vi alla behöver
belöning, mer eller mindre.
Nåväl det lär bli såsom du vill att det ska bli även om jag blir krossad. Jag skulle lämna dig men att lämna dig skulle inte spela någon roll. Så jag är här precis vid dig. Men mil bort.

Sedan skulle jag också bara vilja meddela att min och brushiiis vän Polipolisongusmannus faktiskt lever. Jag hade nästan börjat bli lite orolig för att denna, hrm stilige, man skulle gått hädan. Men jag fick mig ett gammalt gott skratt. Dock i min ensamhet. Tyvärr. Men ändå. Lika ful som vanligt var han. Och med tanke på vart jag var då jag mötte honom så hade han säkerligen precis kommit från Åhléns Cafe <3. Haha.. Remember the days. Men ja..

Kan ju också passa på att säga att jag måste till stan imorrn igen. För att Friff, FAN vad svår du är! :) <3 Hur som helst, så fyller du 18 idag och jag hoppas att det blir en bra dag/har varit en bra dag. Men som jag sa till dig i förmiddags om exakt 8 månader fyller jag 20 och då spelar det ingen roll att du är myndig och vuxen för jag får fortfarande göra saker som inte du får då! ;) mohaha.. Grattis på dig LILLA Friff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0