Uppdatering kind of.

Träffade Tina idag, den verkliga Dr. Bailey kan man säga. Idag chockade hon mig på riktigt. För det första kunde hon mitt namn, det är väl första gången i världshistorien ungefär, kanske andra. Sen var hon jättetrevlig och även mycket vänlig och hjälpsam. Ja, skenet kan ju tydligen bedra ibland. Hur som helst så slutade det med att jag ska läsa om ECDL helt, alltså inte bara komplettera, så nu ska jag försöka få det lite högre än G. Hoppas jag på :) Aspero 1,5 timme i veckan hela våren, jag klagar inte. Inte nog med det, så ska jag nog läsa lite ämnen på Komvux också. Eller ja, tankarna går så, sen får vi se hur det blir med det! haha.. Någon mer som e sugen på Samhäll B kanske lite biologi A eller nåt? hahaha.. >< Shit the same. Helst jobbar jag, men den som lever får se hur det slutar helt enkelt :)

Nej nu ska jag gå och städa så min mamma inte halshugger mig sen. Ska till pappa imorrn iaf. Eller ja.. Ska kolla Halmias Testmatch också, på Stefans begäran. Någon som är ledig senare under morgondagen kanske? :) Hmm.. Ja, som sagt städning nu dårå. See ya later alligator.

//En något gladare Beccz.

Kommentarer
Postat av: Lil' Emo

Jag hade ju faktiskt tänkt kika ner lite imorn med tanke på att jag hade nada för mig men så blev det utgång ändå. så det blir väl "snarast" fast inte redigt så snart, haha <3

2008-10-17 @ 20:03:10
URL: http://lilemo.blogg.se/
Postat av: Anonym

får du studiebidrag för det? ;)tänkte om man kanske skulle läsa nån kurs! :D hihi!

2008-10-18 @ 23:33:45
URL: http://sandinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0