Underbar tonight.

Först och främst vill jag bara säga att jag hatar min mobil och att jag längtar tills jag får råd att låsa upp den andra. Utkastsfunktionen i denna e ju cepe.. Jajaja..

Sen har jag sååå mycket klädproblem. Köpte en ny tröja idag men kom på att den kanske e bättre att ha imorrn så då är dagens problem bestående. Tunika eller skjorta!? hmm.. Överdelen är det enda som jag inte har en aning om hur jag ska pryda idag alltså.. Gosh.. Världsproblem haha..

Du blir sur för ingenting, men sen när det faktiskt är någonting, ja då är du sjukt glad.
Antingen är det du som inte fattar eller så är det jag.
Jag må ha alzheimers light men jag e fan inte trög.
Inte egentligen!
Å nu vill jag
inte höra
någon
säga
emot
mig
!

Time to get ready for Wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0