Mig på nerverna.

Hade jag vetat exakt vilka som läser här och inte så hade jag lätt skrivit ut vad min söte bror sa nyss. Men nu vet jag att både du du och du läser så då tänker jaginget säga. Muu!

I get mad at you. Mer och mer för varje gång, varje sak, minsta lilla detalj. Ta mig på allvar, ta det jag säger på allvar. Säg inte en sak om du sen tänker agera annorlunda eller ändå inte tänker försöka ändra det. Gah.

By the fucking way så har jag hunnit med mkt idag.,

- frullat 10.00
-bakat 11.00
-städat 11.30
-tvättat
-duschat 13.15
-stan 14.01
-hem 16.40
- ätit massa
-suttit här.

Det är mer än det låter som peuh.

Supertrooper.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag läser ;P Haha!!

2008-10-24 @ 03:35:19
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0