Lördagen räddad. ><

Jepp som sagt så på Steffes begäran så har jag vart och kollat på Halmias testmatch imorse. Det var väl spännande haha.. :) Och jag slutar nog aldrig förvånas över hur Åsa blir trevligare och trevligare för var gång. :) Det e ju skoj! Det var kallt och jag var lite trött. Men när man är uppe i tid så brukar man hinna med mkt. Vet dock inte om jag gör det idag men nästan. om 56 minuter går bussen till Laholm och därifrån ska jag åka med Natta till Hishult. Ett tag sen man var där ju! Skoj! Haha.. Tristan och Isolde <3 hihi.. :)

Mhmm.. Så var det något mer.. JO! Roger, skoj kille. MÅSTE bli lag. Han e ju säker men inte Stefan. Jag vet ju vilken del av släkten min positivitet kommer ifrån. Eller inte ;) hihi..

Nej lite käk nu kanske, Natta hade ju inte mkt å bjussa på haha.. ;)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0