Lazier than Furniture. Så sant, Så sant..

Jag som tänkte att "shit vilken lång blogg det kommer bli nu då.." insåg så fort jag loggade in att så är inte fallet. För helt plötsligt försvann alla mina ord. Hmm.. Jag får väl gå och leta upp dem eller något, då de inte finns här har de väl antagligen rymt. Sprungit och gömt sig i huset någonstans. Eller kanske utomhus, för att få mig att ta en nypa frisk luft. Smart drag i så fall. Lat är bara förnamnet på vad jag har varit idag. Men ey, jag har faktiskt haft ont i huvudet.. Det kan man få ibland, vad det beror på vet jag inte. För jag har sovit bra, ätit MASSOR och tänkt lite! ;) Men, kan ju vara vädret. Usch! Kan ju dock glädja med en sak, även om jag inte vart ute själv och letat älgspår idag, så läste jag nyss att man hittat 30 döda älgar i naturen i år. Det betyder att ett framtida safari ger goda möjligheter till att stöta på en älg. Död eller levande det vettitusan, men fortfarande är det en älg, aight? ;) haha.. Medan jag ändå höll på att läsa lite nyheter så såg jag att Joel Johansson skulle börja spela i Elfsborg! Härligt han väljer ens andralag, så han inte liksom går till Djurgården eller något liknande. Det skulle ju vara lika plågsamt som om Ljungberg skulle fått för sig att gå till Manchester United. För att ja, det finns en likhet mellan Man Utd och DIF, vad? Jo, men liksom ni vet att alla gör misstag, Gud gjorde dessa båda lag! :/ Sen finns det ju likheter mellan Ljungberg och Joel med. Vad? Halmstad och SNYGGA! =) Min poäng är iaf, att han valde ett bra lag! ;)

Nej, får väl gå och leta reda på mina ord nu. Dem som inte kommit upp här. hmm.. ^o) jah! En sak är säker idag jag är VANLIG! =) Hahahahahaha.. Tack Stefan! <3

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det för fel på djurgården nu då? varför hänger du bara ut dom! ;) du skulle lika gärna kunna säga göteborg eller aik! Så det så!!

2008-10-01 @ 21:19:02
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

För att jag alltid har hatat Djurgården och kommer alltid att göra det? Kanske! :P Men jag tycker om dig ändå! :P

2008-10-01 @ 22:20:49
URL: http://tomteeen.blogg.se/
Postat av: cornan

stefan är klockren ;) haha

2008-10-01 @ 22:30:24
Postat av: Alina

Godkväll! Fin blogg:)

2008-10-01 @ 22:34:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, men så tillhör vi ju samma släkt också så! ;)

2008-10-01 @ 22:40:00
Postat av: Anonym

jävlar vilken diskussion det blev bara man nämner dif. men jag håller med dig rebecca! dif är inget lag, sorry malin ;);) hahah... OCHH..... Fredrik Ljunberg kommer till att komma till halmstad nästa säsong, det kan jag nästan slå vad om ;) GOOOO HALMSTAD!!!!

2008-10-01 @ 23:07:36
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Moa! Vet man kan lita på dig! Ja, jag fattar inte varför det blev sån uppståndelse. Men kan inte vara lätt att få sanningen på papper helt enkelt :/

2008-10-02 @ 00:14:06
Postat av: Malin

Förlåt! ;) Tyckte det bara var världens påhopp på Djurgården. :P När man lika gärna kunde ta nåt annat lag! Men det är lugnt, jag kan inte göra nåt åt det ändå. Jag gillar er för det! :)

2008-10-02 @ 10:10:47
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Joo. Jag kunde ju tagit ett annat lag.. Om jag känt så för ett annat lag! ;) Men bra, tycker ju om dig med vet du! Förresten hoppade jag jupå Man Utd med ;) <3

2008-10-02 @ 10:25:41
Postat av: Mattias

Moa lilla! INTE en chans att Fredrik Ljungberg kommer till HBK! Han skulle allt göra det men så kommer det inte bli! HATA verkligen DIF!!

2008-10-02 @ 13:12:12
URL: http://muscomattias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ljungberg kommer visst om de blir till HBK eller ISH, det är frågan som jag ställer mig! :)

2008-10-02 @ 14:14:46
Postat av: Anonym

det blir hbk.. :P GOO LJUNGBERG! (p.s när han kommer tillbaka till halmstad så är han MIN, du har inte en chans på honom mattias! så det så. moahahaha, vet att du också vill ha honom i din säng. ;) d.s)

2008-10-02 @ 23:08:41
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Beccis

Men Moa.. JAG kan väl få honom när han kommer? (A) Mitt hjärta slår ju ett extra slag var gång jag möter honom på stan. Kärlek liksom? (A)

2008-10-03 @ 09:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0