Läslus? Jovesst.

Angående det här så ville jag liksom bara säga att jag är på sidan 137 typ, d.v.s. att jag har cirka 60 sidor kvar = cirka 3-4 dagar kvar, om man inte är väldigt pigg en kväll för då kan det gå mycket snabbare. Jag kommer alltså att läsa ut hela boken. Min första HELA bok jag läser ut sen... Vågar jag ens berätta? 1:a året på gymnasiet. Jag hade inte tänkt läsa någon bok då heller men den boken den gången var liksom fängslande. Så ja. Typ första boken på 2 år då ja. :PLite skamligt nästan ju ^^ hehe.. Och ja jag kan inte direkt säga vilket som är bäst, filmen eller boken. Det enda jag kan säga är att anledningen till att jag fortsätter läsa är att jag så gärna hade velat se filmen men att jag inte har den och inte pallar hyra den eller liknande så därför får jag plöja mig igenom texten. :) en sak är dock lite irriterande. Jag har som nämnt sett filmen ocg när jag läser namnen kan jag inte komma på vem som spelar vem i filmen. Varje kväll tänker jag "Jag MÅSTE kolla upp det imorgon" men jag har inte gjort det ännu. Så för att göra slutet av boken lite mer lättförstådd, eller hur man ska uttrycka det, så ska jag kolla upp det nu! mohaha.. FAKTISKT! (även om jag börjar räkna ut hur de e but still). Jag vet iaf att Julia Roberts spelar Katherine. Men vem är det KD spelar? IMDB nästa!

tjoo..



Update: Jag hade förövrigt listat ut allting korrekt. Minne! :)

Kommentarer
Postat av: C

du har ju minne som en bra fisk, inte en guldfisk som mig tur är :)

2008-10-21 @ 22:54:29
Postat av: B!!!

Haha sötnos! Men, du kommer ihåg saker som man minst anar! Så de jämnar ut sig ! :)

2008-10-21 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0