Lalala

Sitter här å pratar med Andreas.  Å han ställde mig frågan "Har du många vänner eller mest via Internet och Facebook?" och då insåg jag hur många jag har. Till skillnad från honom som typ räknade upp tre. Och även om jag inte har mest så kan jag lätt säga att jag har de bästa.. <3

När han frågade vem Cornelia var och jag skulle förklara sa han "Vilken lyckost!" och jo, jag håller med! :)

Nu skulle detta återigen bli en lång blogg, och efter mitt och cornelias besök på Åhlens innan så kunde man ju nästan tro att jag vart å hämtat mina ord, men jag måste ha tappat dem på O'Hana eller nåt, för nu är de baskemej borta igen. Ajjsing :/ Och påtal om O'Hana, jag HAR berättat om affären! För första gången jag såg den tänkte jag på dig! :P

Men imorrn blir det upp i tid och umgås med Coorny hela dagen. Förtjusande! :) såå...

Tjing Tjong Kines!

Kommentarer
Postat av: cooooornelia

först och främst ska man vara glad över att ha dig, sen har du inte alls berättat om affären, men visst kan vi säga du gjort det..

sen har ja ont i ryggen lite, skulle behövt den där pallen på åhlens! :)

2008-10-04 @ 13:09:29
Postat av: rebeccaaaa

först och främst.. aaw :*

sen har jag visst gjort det men du lyssnade säkert inte :) hihi..

har du lite ont i ryggen? Stackare alltså pallen skulle vara till MIG isf!! Men, jag ska försöka fixa din rygg sen då! Kör en ordentlig omgång på den höhö.. :D

2008-10-04 @ 13:26:32
Postat av: Anonym

numera kan vi spela bingo varje dag! :D eller ja, fullbricka ;);) vi kan bli ena riktiga old ladies ;D

2008-10-05 @ 00:59:43
URL: http://moaaspberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha.. jaa, men du säg bara till så kommer jag med kaffe å kaka så kan vi sitta å agera pensionärer.. ;)

2008-10-05 @ 03:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0