I'm happy I'm feeling glad..

Idag har jag umgåtts med världens bästa Cornelia! :) Var ett litet tag sen kom jag på, så det var huuur nice som helst. Hon hade undanhållit lite information, bara för att jag inte skulle säga nej till att dyka upp eller vad hon babblade om. Knasunge! <3

Hmhm.. Blev väckt inatt. Jag gillar inte mig själv för att jag tänker som jag gör i vissa lägen. Men en sak är säker. Jag gjorde något, för mig, alldeles revolutionerande! Och sa NEJ! :) Men inte på ett dåligt sätt för jag var snäll också, bara det att jag inte kunde säga Ja till allt liksom. Det fanns lite andra saker planerade som gick före. Som jag inte ville avboka och sådär. Samtidigt som jag kände mig själv som silvermedaljör. Så ja, så fick det bli men Gud såhär bra har det inte känts pålänge. (Därav ditt sms imorse C').

Bussresan hem från Laholm var skoj. 14kr fick jag betala då mitt busskort inte räckte hela vägen. Tjejen som stukade foten och trillade in i mig där jag satt. Missade bussen till Kvibille trots att lessentanten bett den vänta (Hata HLT). Å ja. Lite så. God mat för min del på Kebabhouse. Billigaste stället jag hann hitta liksom. 40kr för hamburgertallrik (dock bara 45gr) å inklusive dricka :) hihi..

Sen i Laholm, vi hann med mycket å jag har sett hela Laholm, nästan. Jag har sett Cornelias bror in action ;) haha.. Å jag har sett hur det kan gå om man färgar håret en massa hihi.. Å jaa.. Helt nice. Har vart nere ett tag nu, men vet inte. Man blir alltid glad av positivt folk, folk = C! :) hihi.. <3

Greys nu!

pöss

Kommentarer
Postat av: C

men hjärtat.. en helt bra dag, och tur du kom :) tänkte du kanske inte ville komma om ja hade fööör mycker planer, dock så glömde ja å mitt minne hälften ;P

2008-10-22 @ 22:05:41
Postat av: B

hehe.. tänk inte det. finns nog aldrig för mkt att göra för att hindra mig! ;) hade nog nästan kommit även om jag vart tvungen att hjälpa dig att städa. Jag har ju inte direkt så mycket annat för mig! ;) Men minnet. haha.. mitt är inte heller bäst. Dock hade jag mkt skoj! <3

2008-10-22 @ 22:42:46
Postat av: Mattias

Kanon att man kan ha skoj i lilla Laholm ;P men tur att det var ni som hade det :) Kramar

2008-10-23 @ 09:50:29
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0