How am I suppose to breath with no air.

Okej nu har min blogg haft säkert 10 olika bakgrundsfärger inom loppet av en timme och jag är fortfarande inte nöjd. Men det får vi ta tag i under morgondagen känner jag. :) haha..

Idag är jag en "kotte syns inte". Mitt humör är som ett snöoväder. Finns ljusa sidor men även mörka. Jag blev mycket överraskar över vissa saker då jag vaknade imorse och nu har jag till råga på allt ont i magen. Men trots detta skeva humör så är jag i alla fall glad och det är väl huvudsaken skulle jag tro. Vad mer finns att säga? Inte mycket I suppose. Min dag har varit händelserik för att ha varit en så slapp dag som det har varit. Jag har mailat nåt jävla "Gör det själv"-företag som lurar på mig massa tjafs :( och jag har ringt arbetsförmedlingen, anmälningsplikten (eller som mamma sa allmälningssss... ja hon kunde inte riktigt prata rent) å så vad mer? inte mkt antagligen haha.. Jag vill ha Pingu btw.

Nej nu ska jag nog ändra färgerna lite ändå (A)

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0