Ge mig sol!

Är fortfarande mätt efter min och Rasmus lunch. Men lär bli hungrig ikväll. Det är ju liksom JAG! Men, cornelia e snäll å ska nog fixa lite käk åt mig också sen! :) Så förträffligt! :) Dagen idag började tidigt. Vaknade sju men tillät inte mig själv att gå upp redan då. Så gick upp 9 istället. Åt massa massa frukost. Sen väckte jag rasmus vid 11.20 å sa att vi skulle åka om en timme.. :P han blev lite så sur! hahaha.. Sen hemma igen vid 14.. Inte gjort så mkt nu. Snart iväg igen. Så ska leta upp varma kläder and so.. Firra lite selleri kanske! ;) Ska ju nämligen till Tölö och kolla Halmias kvalmatch! Finns inget annat än vinst sa Natta och jaa, det har hon väl rätt i!? :)
Vad mer.. Just det har ringt på ett jobb idag. Men såg mörkt ut. Men ska försöka hinna skicka iväg ett mejl till dem nu ändå.. Just in case som han sa! Fedai! :P

Nu ringde min morbror så måste verkligen gå å leta upp några bra kläder nu.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det verkade vara en bra match i alla fall! Var målet snyggt då? Ha en bra dag! Kramar M

2008-10-07 @ 08:41:36
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0