För att det är jag som talar.

1 är min favorit. Men 2 är ett bra substitut.

Jag och 1 vi kom väldigt bra överens en gång i tiden. Det gör vi fortfarande. Jag tyckte väldigt mycket om 1, 1 tyckte om mig. Men så en dag så dök 2 upp. Jag kände att 1 och jag liksom nej det var inte rätt. Detta berodde inte på 2. För 2 han var knappt visible så att säga. Jag och 1 bröt upp. Vi snackade inte. Sen gick det jättelång tid. Det var en jobbig och svår grej. Sen kom 2 tillbaka. Det var underbart. Men ändå inte. För jag visste det inte var rätt. En dag, för inte alls längesen försvann 2. För en stund trodde jag nästan att det var en 1 jag hade mist. Men så kom jag ju på att det verkligen inte var det. Nu saknar jag både 2 och 1. Men nu har vi kommit till en punkt som är ett problem. En ny 2 har dukit upp. Om jag inte skärper mig kommer dett bli katastrof. Jag är rädd att du kommer bli en ny 2. Jag måste få motsatsen bevisad för mig. Kanske du åtminstone kan bli en 3. Det kommer inte bli 1. Men du är för bra för att bli 2.

Jag tänker för tillfället helt åt helvete för mycket.
Jag vill varken ha gamla 1 eller gamla 2. Jag vill inte heller ha en ny 2.
En 3 är bra. Men mest av allt vill jag ha en absolut 1:a.

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0