...

Fail på mig som inte ens kan dra exempel. Utan att faila.
Man lär sig av sina misstag. Men hur jävla mycket ska jag behöva lära mig då?
Jag gör ju misstag, men jag står ju stilla. Jag är typ olärd. Mina misstag är väl
inte alltid exakt likadana. Jag är ju visserligen en sån som måste ha alla detaljer
klarlagda. Så antagligen måste jag göra misstag inom var detalj. Men jag
börjar tröttna på det här nu. Jag kanske ska försöka bli lite mer enkelspårig eller något.


Jag kommer aldrig mer sluta vara lättirriterad tror jag. Hur mycket jag än vill. FAN

Kommentarer
Postat av: c

jag har en bok du ska få ;) kanske hjälper oss både :D

2008-10-30 @ 13:20:26
Postat av: b

De låter bra gullet :)

2008-10-30 @ 15:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0