Bussproblem!

När det gäller Rebecca Nilsson och bussar så är det såhär, jag går upp max max 1,5 timmar innan bussen går. Likaså idag. Jag var klar och allting 4 minuter innan den skulle gå (precis som vanligt). Så att jag ska kunna springa allt vad mina ben pallar, också precis som vanligt. Men idag stod jag och klädde på mig ytterkläderna och såg bussen borta i backen och tänkte "Jag missar den. Jag kommer missa den som faaan" Men ändå, jag SLÄNGDE på mig kläderna. Tog alla mina grejer i handen och KUBBADE. Men den här gången hann jag inte. 10 meter ifrån var jag. Å då körde den. Vill ni veta det mest irriterande då? Den var en minut tidig. Och då går min klocka för fort. Så, egentligen skulle den ha stannat eftersom hållplatsen där jag hoppar på är en såndär speciell, så egentligen skulle jag hunnit. Bajs på Hallandstrafiken! Men tänkter inte ringa och klaga. För "de har gps-grejer. så du har säkert fel!" så var det ju sist, men då fick jag ju ifs en liten miniradio till tröst i alla fall. Hmm.. Kanske tål att tänkas på trots allt! haha.. Eller något. Aja hur som helst så nu blir det ännu mer stressigt för mig när jag kommer in till stan. Jag är i stan cirka 13.00 å då ska jag till Aspero och prata, vi alla vet ju hur lång tid DET brukar ta, sen ska jag till katterna, det tar ifs inte tid alls typ. Sen till Eva och Victor. Hmm.. Lite så nervöst faktiskt men ja.. Ska vara där klockan 15 cirka i alla fall. Kul att komma dit och ge spanjoren ett första intryck som världens mest stressade person. Fast ifs, det är ju så jag är.! hehe.....
Hur som helst nästa buss går om 35 minuter. Nu är jag klar, måtte jag hinna med den! ;)

Igår var det ju hemligt möte. Satt och tänkte då. Jojo, I gonna miss you. ALOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0