Sundrenched World.

Idag har väl varit en bra dag :) Vaknade rätt sent, eller jag vet inte. Men ja inte var det direkt i gryningen i alla fall. Sjukt jäkla trött hela dagen dock, men så har ju inte vädret varit det vackraste heller så. Däremot har jag varit grymt så duktig idag! Jajamensan! Jag började i princip dagen med att baka en tårta. Eller, fiffirutor men utan att skära ut de i rutot. Så ja, tårta! :) Detta för att lille Peter fyller år. Mammas sambo alltså ;) haha.. Sedan lagade jag mig lite mat. Blev sjukt sugen på pasta och pastasås så att så blev det :) Jag lyckades i princip också! HÄRLIGT! =) Tror att de här kökskunskaperna blir lite så följden av arbetslöshet haha.. :) Sen var det bara några timmar ledigt sen var det träning som gällde. Den var skittråkig. Men ändå.. :P

Peters tårta :)   Min goda pasta =)  En hund. Fast inte den efterhängsna saken. Detta är Sally <3


Just det, innan baket haha.. Jag gick till affären, och utanför stod en hund och skällde lite jag hejade på hunden ("Hej hej") och gick in i affären. Pennan, ägaren till butiken, pekade på något bakom mig och jag stod som ett frågetecken och tog ett steg framåt. Då visslade han till och pekade igen. Jag vände mig om och bakom mig stod honnafan! Jag kollade på Pennan och sa "Vems e den?" han sa att han inte visste och jag bara "Aja, får väl binda fast den då.. " å gick ut. Problemet var att jag inte lyckades binda fast den vid samma stolpe som innan och gjorde antagligen en helt annan knut. Undrar vad ägaren sa när hon kom ut.. (Hon han precis gå innan jag kom ut PEUH!) När jag kom in i affären igen ksrattade Pennan och blev lite generad "Jag trodde du kände den" hahaha.. Det var nog dagens roligaste live-händelse det haha.. Så lite händer det i lilla Kvibille för er som alltid undrar.. ;)

Nu funderar jag på sängen faktiskt. Någon film kanske. OM jag finner någon bra av intresse för kvällen. Imorgon ska jag till LAholm iaf och det ska bli niice :) Antagligen tandläkaren också. Råkade bita av en del av en tand när jag åt den goda tårtan jag hade bakat. Damn.. :s (nu kommer de ju se hur jag slarvar med skenan med)...

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0