Smells like teenspirit.

Idag har jag fått höra saker och ting. Mycket intressanta saker och ting. Och tänk att jag fick höra saker och ting. Skoj! :) But, it's a secret.
Sen har jag även fått höra att det snöade i förmiddags, men det var inget jag själv hann uppleva då jag inte var så vaken i förmiddags. Jag sov ganska länge. Men fiiifan så skönt det var. Snön lade sig dock inte, men snart så. Kanske! En vit jul i år? Vote for that. At least.

Nej, nu ska jag nog gå och kolla lite på filmen som damp ner i brevlådan tidigare idag, eller först ska jag ringa Harrys men sen! :) Jag har ju varit himlans så duktig idag och städat mitt rum och även tvättat massa massa MASSA tvätt. Diskat och lite så. Ja, jag kan jag. Om jag vill. Detta kanske beror på att jag fått nya krafter i och med min nya religion. Vem vet, vem vet!? Så ja, ringa Harrys, kolla film och sen kanske man ska fortsätta putsa kamelen lite så jag kan vallfärda någon dag. Om inte Mohammed kommer till berget så.. Eller nej, jag minns inte vad man brukar säga. Men ni fattar. Jag vill träffa min Gud innan det gått för lång tid möhö.. Min Gud, jag behöver dig. Nu typ! :) I've got something that I want to tell yaaa!! =) Til then, I'll have to make some prayers and hope for the best time to come. Möhö..

Alltså det kommer kanske ett inlägg sedan. Mer seriöst är väl tveksamt, men jag vet att alla bara ÄÄÄÄLSKAR att jag är så himlans flummig så det inte finns ord för det. Och vet ni vad, jag älskar också mig. HMMM.. (Nu kom det sånt där oserri snack igen men, vi älskar det också, RIGHT!?)

på återseende! tihi.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Becca är duktig! Jag har en stor hög med tvätt som måste tvättas, fixar du det? Snälla?! Hehe!! Hoppas din dag blir bra idag iaf! Kramar

2008-11-19 @ 07:42:57
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0