Makes me wanna throw up!

Mammografi och petekier är två ord som bara vill få mig att spy just nu.
Jag är förföljd.

Morfar. Faster Karin. Faster Maj. Faster Maja. Farbror Gustaf.
Farfar. Farmor Eva. Mammografi på ingång. Vad fan liksom?
Petekier. Vad är det? Fråga mig inte. Inget. Hoppas jag!
Men.. Jag är förföljd av denna djävulska skit. Jäjä..



Bra dag idag, jag var i Mekka! :P Alltså, LAholm och jag å C låg å kolla massa Greys.. :D Eller ja, efter att ha ätit lite mat, en del mat. höhö.. Mysigt iaf :) Hon äro grym!
 Sen på bussen hem mötte jag Froggy. Nice bajs! Messade även Jecka om å träffas imorrn. Å innan hon svarade fick jag mess av Natta om att träffas så ser ut att bli en trevlig morgondag med massa folk. Me like!

Nu ikväll har jag även skrivit ett PB å ett CV till Vickans jobb så hoppas vi på att jag kommer att hamna lika bra till som Vickan fixade till sig att göra idag! :) Tänk om vi skulle bli arbetskamrater liksom. What a TEAM! =) hahaha..

Tjingeling i Lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hoppas PB och CV gick bra att skriva, klart du får jobbet! :) Ha det bäst!

2008-11-21 @ 05:27:16
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0