I've been living with a shadow over head.

Nu har jag vart och tränat höll jag på att säga men jag kom ju trots allt hem för 5 timmar sedan. Men, träningen med nya laget gick fint. Vet inte riktigt vad jag ska säga men nr. 1 som håller mig kvar är kvalitén. Nummer 2 tränarna och nummer 3 personerna. Typ. Aja, blir nog nice. Kvalité är huvudordet i alla fall!! =) It made me happy :)

Nu har jag nattat en rosa krambjörn och det är väl dags för den röda att dra täcket över huvudet med. haha.. ;* however, jag har även kollat Music and Lyrics för sådär hundrafemtielfte gången (a.k.a 5:e gången) haha.. Men den e ju så söt <3

Sen angående mitt förra inlägg så tror jag inte att någon speciell behöver ta åt sig, såvida den inte känner sig träffad förståss, för jag drar inte alla över en kam. Jag bara läste en massa bloggar kända som okända och började fundera. Kanske lite för mycket men de e sån jag är. Skit samma. Jag sa mitt. Dra inte mig över en kam eller nåt.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0