I'm leaving my fingerprints.. För att starta på nytt.. :)

Nyss hemkommen från min 5:e ungdomsavslutning i Kvibille BK. Min 5:e och förmodligen sista. Åtminstone sista Kvibille-avslutningen på ett bra tag. :) Det känns bra. Fick värsta fetingbuketten av klubben för att jag ska sluta. Trevligt tycker jag, och helt paff blev jag med. :) Hmm.. Tränaren var väldigt känslig, även om vi inte gav henne någon "avskedspresent" idag, vilket vi valde bort då vi inte ville ha något tårkalas. But still...

Sen kom jag och Åsa fram till att hon snarare var där för promotion istället för prisutdelare, åtminstone om man ser till mitt öde hehe ;) För att yes, antagligen, ANTAGLIGEN så har jag sisådär 3 veckor kvar sen e jag Halmian igen. :) Eller, enligt Åsa så har jag ju redan missat min första Halmiaträning, d.v.s. nu ikväll och därmed ska jag träna på torsdag. Eftersom jag kan bli såpass bra om jag tränar med dem. Tyvärr e de ju som så att man inte kan lära en gammal hund att sitta, enligt talesättet, och ja jag får nog hålla mig till de lägre divisionerna. Men, jag lovade iaf att jag skulle kämpa som fan på träningarna nu och komma upp och nosa hos er andra ;) hahaha.. Hon var ball idag! :D

Så yes, Kära älskade Kvibille BK I'm leaving my fingerprints i laget jag för 5 år sedan tillsammans med Froggy startade upp, för att starta på nytt. Återigen i Halmia. Med mkt stor säkerhet i alla fall. Det var det jag ville ha sagt i detta inlägg. :) Det kommer nog ett annat sen. hehe..

In the reservställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0