I used to know you when we were young.

Stuck in a meeting on Monday night
Trying to get the numbers to come out right
I'm getting tired, I think I just might need a drink
And as I'm reaching in the bottom drawer
I'm dreaming 'bout the way it was before
Life was so easy I never really had to think

Inte själva texten i sig, men helheten. It tells more than you ever can imagine.


Fick ett litet meddelande av en liten flicka innan. Det är alltså inte bara jag som upptäckt, insett och förstått saker. Jag förstår inte varför du gör det här mot dig själv. Jag förstår inte varför jag tillåter det. Svikare? Maybe, men ändå så tror jag inte det. Jag har gjort allt jag kunnat, om jag gör mer kommer den som blir mest sviken att vara jag själv. Tyvärr baby!

Idag har varit en seg dag för övrigt, och när vi nyss käkat klart kvällsmaten så utbrast mamma "Fan vilket jävla liv du har!" Och hon har så rätt. Hon sa detta då jag precis kollat på klockan för att konstatera att "Det är bara 2,5 timme kvar till Grey's Anatomy nu" haha.. Sedan kom vi på att jag skulle kunna skriva TV-tablåerna, jag kan ju nästan alla program och deras tider utantill nu. I alla fall de viktiga! Den kanheta "TV-tablå för dig som kollar på RIKTIG tv!" typ. :)

Nu ska jag kila en sväng! :) Kolla på FILM! :P

Texten. Mer än du anar.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Den tablån vill jag gärna ta en titt i :) :P Hoppas allt är bra! Kramar

2008-11-13 @ 09:25:43
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0