I got to be faster, harder, better, STRONGER!

At jag inte blev mobad när jag var litten förstår jag inte faktist. Jag menar, bara att tita på dom där bublorna vi gjorde när vi gick i ettan. "Jag är bra på att: cykla, springa, läsa, räkna, skriva, rita, måla och svänska!" Ja, det är en gåta i sig hahaha.. Jag är söt, det är en sak som är säker i alla fall =)

My Chemical Romance - All I want for Christmas har surrat i högtalarna rätt så mycket idag. Den är ju kanon liksom. Så länge man inte tänker för mycket, utan håller det på en bra nivå så är den helt underbar. Därför stänger jag min hjärna när de "förbjudna" tankarna försöker tränga sig på. Det är en ny jul och dags att önska sig nya saker. All I want for Christmas this year, is not the same as the last year. That's for sure. Så vi fortsätter lyssna på låten och låter oss skapa nya minnen för 2009 som den kan framkalla. Sen får vi se nästa år, hur det blir då. Den här gången är all I want for Christmas inte alls detsamma som förra året. Not even close. Mer abstrakt. När? det du, det vet bara jag, =)

I was collecting those little things. Remember that! Theire good stuff too.

Sova nu kanske? :) Jajjamensan!

Åhå, jag vet vad jag har. Och jag är gladast! (L

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0