Det är sent och små barn borde sova nu. Men hey, jag är ju en gammelgiraff. ^o)

Hur fan tänker ni folket? :O Jag har inte direkt följt Idol, men där finns EN vinnare, eller fanns. Idag åkte han ut. Nu e de slut på Idol säsongen 2008 helt och hållet för mig. Robin E går ut och jag fäljer med. hmm.. Hoppas han är i Halmstad imorgon, han är het! ';)' så var det med det. :)

Imorgon blir det då alltså utgång på kvällen. Nice nice, och Anna lyckades få mig att köpa ett styck linne idag som kommer att pryda mig imorgon, hoppas på att det blir gosh så vackert haha.. :P Skoj ska det bli i alla fall även om jag kommit på att utstyrsel inte är till stor del tillhörande mina ägor. Antagligen så är det brors byxor, Coornys skärp, Annas kofta. haha.. Bra becca. EKONOMISKT är vad det är mohahahahaha..

BtW nu har jag märkt att personer stör sig på mitt inlägg, eller också så tar fel personer vid sig så nu raderar jag det så fort jag publicerat detta. Jag var väl bara allmänt tankspridd eller oerhört fokuserad. what evvah! :)

Sen e de nog dags för loppebingen aomen.. :)

Tjolahopp!

Egenkär och så bara för att jag är väldigt egenkär, eller i alla fall kär i min egen bild på mitt egna jag i mitt egna esse ";)"

Kommentarer
Postat av: Anonym

" ;) "

2008-11-15 @ 12:07:35
Postat av: Anonym

xoxo

2008-11-15 @ 14:15:38
Postat av: Mattias

Hoppas du får det skoj ikväll inne i stan! Ha det kalas! Kramar

2008-11-15 @ 15:56:27
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0