Cornelia, som alla andra gånger det dyker upp inlägg som detta, THIS IS FOR YA! =)

Jag har något väldigt skrämmande att förtälja er allihopa. Det är nämligen så att en liten alien (det enda möjliga alternativet åtminstone) har transformerat in sig själv i min hjärna och bor nu granne med mina två bråkiga hjärnceller. Så nu är där tre små filurer som hoppas runt och gör mig lite lätt tossig sådär. Så om jag säger något dumt, (dumt som i konstigt), så beror det på dessa tres varelser.

Sedan är det även så att, som Cornelia fick erfara tidigare ikväll, Jesus finns i min telefon. Vi kom liksom, eller JAG, fram till att blinkgubben ( ;-) ) är väldigt ful, så jag kind of killed him från min telefon. Men helt plötsligt var han återuppstånden. Och det kan väl inte finnas någon annan förklaring än att denne blinkgubbe är Jesus? Jesus är ju den enda som återuppstått. Så vitt jag vet i alla fall. Så nu får vi nog vänta ända till Kristihimmelfärdsdag gott folk innan han försvinner ur min telefon för gott. Men samtidigt så är det ju inte påsk nu, och han har redan hunnit med att både dö och återuppstå, så denna dag kanske kommer tidigare än maj den med. Den som väntar på något gott! Eller om man hellre vill säga DEN som lever får se! möhö..

Jag är väldigt flummig ikväll. Detta beror nog på att jag haft den jobbigaste träningen på vääääldigt länge. Inte för att jag har dålig kondis eller liknande, oh nej, utan det berodde faktiskt på att vi knappt fick dricka. Där stod vi som 15 jävla Rocky-wannabes och boxades mot mitsarna och fick typ ingen dricka. Non-water å syrefattiga lokaler = bad combination. Och så plus då mina bråkiga små celler och den lilla nyinflyttade alienspellevinken, ja då blir det lite kaos. Men heey, I know you like it bacause you're smiling!! (Om inte DU gör det så vet jag en som gör, eller åtminstone gjorde, CORNELIA!) Och på tal om Cornelia så brukar dessa flumbloggarna vara tillägnade henne, just för hon uppskattar dem. Eller säger att hon gör det åtminstone. Så ja, vi kör väl på en gammal goding DETTA INLÄGG TILLÄGNAS MIN KÄRASTE VÄN CORNELIA ERICSSON! =)

Så nu hoppas jag att jag lyckades någorlunda min vän! :) haha.. Jag har lyckats bättre men, man kan ju ite ligga på topp alltid. Och speciellt inte en chockerande dag som denna. Kolla bara in nyckelorden i denna blogg: Jesus-bor-i-din-telefon, Rocky-wannabe, alien-som-nyss-flyttat-in-i-min-hjärna-och-delar-rum-med-två-bråkiga-celler. Kan ju inte bli annat än litta kaos. Å sen de mest avgörande, Rebecca verkar vara extremt hög på livet denna dag! :O. Det är DÄRFÖR hon är så konstig ikväll.. Eller något. Aa, välj själva! Döm mig inte för hårt nu bara, ni vet att jag kan vara seriös. Men orka! :D

I like to move it move it..

    <3   


Jag menar, kolla in bruden! Inte konstigt det blir flum och dum i HENNES
hjärna ibland. Men Gosh så söt hon är!
Sen fick den berömda vännen vara
med på ett hörn också. Justbara
För att!
<3

Kommentarer
Postat av: du är rolig du

hahaha vet du vad som fick mig mest att skratta? att efter ha läst i princip hela inlägget som kommer det klockrenaste som fick mig att skratta verkligen högt igen (dock inte på bussen nu)"I like to move it move it.." fråga mig inte riktigt varför men aah, hahahaha

2008-11-10 @ 23:03:58
Postat av: du är söt du

I like to move it move it! Det berodde kanske på att du i ditt undermedvetna insåg hur fruktansvärt jäkla lik den apan (eller vad det nu är) är mig när han sjunger så! :D mohahaha..

2008-11-10 @ 23:05:48
Postat av: Bengi

Du ser inte mycket starkare ut och alla orkar ju lyfta de där tyngderna din mhm pallevante ;)

2008-11-10 @ 23:52:03
Postat av: Anonym

DU! Den där bilden togs i somras. IDAG är jag starkare.. Så det så, din spellevink!

2008-11-10 @ 23:56:01
Postat av: C

haha jag har inte ens sett den filmen (A)

2008-11-11 @ 01:58:47
Postat av: B

HAHAHA! Inte? xD De e illa ju :O

2008-11-11 @ 12:48:30
Postat av: Sara

Hihi, jag vet! men det var faktiskt godare än vad jag trodde:P haha, du får testa ngn gång;)

2008-11-12 @ 12:55:38
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄtt att jag ska testa Sara.. LÄTT!! :)

2008-11-12 @ 16:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0