Cause I rather feel pain than nothing at all! :)

You're sick of feeling numb
You're not the only one
I'll take you by the hand
And I show you a world that you can understand
This life is filled with hurt
When happiness doesn't work
Trust me and take my hand
When the lights go out you'll understand

Jo men exakt så är det. Jag skulle bara vilja ta din hand (oh din hand), och visa dig att det är en tuff värld vi lever i. Man kan inte leva ett helt liv på små rosa moln. Ibland är det svårare än annars. Men erkänn att ilska och lite pina är bättre än misär!? Du kommer ju ur det. Levande! Hur kul skulle det vara om allt verkligen flöt på perfekt. Inga utmaningar. Rätt tråkigt. Även om när dessa utmaningar dyker upp så kan det kännas som misär. Men tänk ett steg längre då. Det är inte misär för att du inte får som du vill. Men fine, du har självt valt ditt öde nu. And guess what, jag är på otroligt bra humör idag. Jag känner this sort of anger and agony, but hey it's better than misery. Jag är på sjukt bra humör och jag är sjukt glad även om där finns hakar. Yes box! Du valde själv. Jag vet inte varför du valde på det viset, men jag har så mycket mer! =) Min största kärlek just nu är mina vänner så. Och ja, de består! That's It!




Då var det sagt yees. Har vart uppe aslänge idag. Sen 7. Tandis klockan 8.10 liksom.. :) Så fick ta bussen med lillebror 7.36 höhö.. :) Snart ska jag gå till buss nummer 324 för att åka bort till högskolan. Jag behöver inte åka riktigt då, men alltid trevligt att träffa Cornelia ju så varför inte ta en lite tidigare buss? Jag är ju ändå vaken, pigg(?) å gla! Och dessutom heeelt klar sedan 2 timmar tillbaka! Yes yes. Så dricka min powerking nu sen gå (ja GÅ) ut till bussen! :D Mawha! :)

Kolavippen. Nooot!

Killevippen! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, ja det ar toppen!!!Hoppas att du har det bra hemma med:) Fortsatt lasa mig blogg;)

2008-11-07 @ 10:31:40
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Mattias

Uppe med tuppen klockan 7? för sent ju.. tuppen stiger upp kl 5 som jag gjorde imorse ;P kramis

2008-11-07 @ 16:18:30
URL: http://muscomattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0