All I needed was the love you gave. All I needed for another day.

Jag mår verkligen inte på topp idag. Kalastrött är jag och superhängig. Ska skriva lite på arbetet jag började på igår, om stroke handlar det, och sen blir det minsann sängen en timma. Fest ikväll ju. Jag vill! Så därför SKA jag. Jag vet, i mitt tillstånd borde jag inte. Men, doktorn på måndag så kan lika gärna supa te´t lite ikväll ;) hehe.. Nej, men skämt åsido, men ikväll blir det partaj. Natta har ju tjatat en vecka nu, och det är ju trots allt underbar. Så yes! :)

Jag har haft massa planer nu en tid, men det ser mörkt ut faktiskt. Ekonomin är ju inte där den borde vara direkt. Julklappar måste det bli i alla fall. Yes box. Julklappar ja, vad ska man ge folk liksom? Vilka ska man ge klappar till? Hmhm.. Det kan man fråga sig. =) Det blir inte lika mycket som förut, för man blir mindre. Färre. Ja, sts vad jag menar. Jag är kalastrött som sagt. Ochnu måste jag återgå till arbetet.. Nån garanti har jag ju inte om jag pluggar så.. Kör hårt mig själv.

Tjing *prosit*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0