Valborg

Usch ja. Lång dag igår blev det. Men jävligt nice! :D
Jag å Kallis kom fram till att vi ville gå på Underbar, så jag sa åt Cornelia att komma också, hon var inte direkt svårflirtad till detta. Då vi va i stan tidigt (efter att ha haft träning, endast vi två) så åkte vi tre bort till Linehed till klasspolarna. Därefter tillbaka till stan och Underbar. Det var jävligt mycket folk så det gjorde att det var lite halvkul, men med rätt sällskap så blir det SKOJ! Å ja, INGET blir ju bättre än man gör det till så! :) När jag lämnat Kallis vid bussen gick jag tillbaka å letade upp Cornelia, hittade henne vi var kvar en stund och sedan drog vi hem till mig. SOOOOOV!! Det var skönt. Men jag undrar en sak. VARFÖR MÅR JAGA LLTID SÅ DÅLIGT? Jag drack ju liksom typ INGET! Eller hur Coorny? Erkänn!! Gaah..

För övrigt har Cornelia nu lyckats med något som inte många lyckas med. Att ingå i vårt brödraskap.. Vi är nu tre! :) hihi..

Måste skicka min psykologi nu, blev lite stressigt igår så det glömdes bort.

TJipp Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0