Tomorrow I'll shine!

Exakt 14 dagar kvar till studenten nu. Om 14 dagar äter jag antagligen massa smörgåstårta samtidigt som jag är påväg att fixa mig för att dra vidare. Jag har gått mina 3 år på Aspero. LÄskigt. Vi har två träningar kvar. Vad händer sedan? Jag är van vid att träna som en gnu, jag kommer få vad man kallar abstinens. Men, hur mycket ångest och ängslan jag än har just nu så är en sak säker... Imorgon, då kommer jag skina. Skina som en sol! Om exakt 15 timmar och 8 minuter. Det är mer nervöst än att fylla år. Jag kommer inte somna inatt.. Jag bara längtar!!! =)

Har färgat mitt hår nu också inför balen. Ska testa min klänning sen! :) Men nu måste jag plugga. Två arbeten kvar till imorgon. Sen är det slut.. SLUT! :S....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0