This love's not making scars anymore, don't breath a word about our joke.

Vilken dag! Åkte till skolan en timma tidigare för att få träffa mina kära vänner ett tag med :) De var inte så bruna hihi.. =) Men dem had eju haft skoj och det är ju huvudsaken!! :D Sen var det internationell ekonomi = BORING kollade på film "Högt pris för bomull" vet inte HUR många gånger jag höll på att somna om jag ska vara ärlig.. :P hihi.. Sedan messade Kallis precis när jag slutat så var det bara ut till bussen, åka till Grötvik och vara med på deras mentorsdag, det var ju lite mys. :) Grillade skolmatskorvar var fan gott. Jag som inte gillar korv annars men. :) hihi.. Sen hann vi/de inte spela kubb för hälften av oss skulle sticka vid kvart i fyra.. Men men.. Sen hem kolla fotboll KBK - Ullared IK. :) Typ halva deras lag var ju Asperoelever plus Putte i KBK haha.. (Putte a.k.a Mange P) Det var skoj. Stod dock 1-0 till UIK när jag gick. Fick gå i början av andra för komma hem till far. :) Nu sitter man här mätt efter massa tacos plus allt annat jag krängt idag. Sjukligt vad jag äter :O

"I don't know what it is. I'm actually not good at this kind of stuffs, and that's for sure.
I just wonder if I told you I love you would you said you love me too?
Would it be possible for us to make it to something more?"

can't do wrong, I can't do right
I feel so alone tonight
I wish someone could feel
And understand the way I think
They got me on the brink
Of self destruction
I wish someone could feel

People surround me fill my head
With opinions of what they think is right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0