Så ni vet lix.

Det finns två saker som gör mig riktigt arg...

1. Aspero är INGEN slappeskola/hobbyskola. Vi läser lika många poäng som alla andra skolor och program. Jag själv läser till och med 200 poäng över poängplanen. Så vart är det slappa i det? Bara för att ni kanske måste vara i skolan mellan 8-17 ert dåliga val liksom.

2. Damfotboll är INGEN handikappidrott. Är ni rädda att kvinnorna ska ta över eller vad fan är problemet? Bara för att vi kanske är fysiskt svagare betyder inte det att vi inte kämpar och blir svettiga när vi är på plan. Just shut up!

I övrigt vill jag bara meddela att jag fortfarande sitter med den där jävla psykologin. Eller jävla, det är skoj, men jag har faktiskt fastnat. En fråga här som, enligt mig,. är mycket illa formulerad. :( En positiv sak! Jag får VG i företagsekonomi B.. UTAN att ha lämnat in ORCA! som sagt, ORKA ORCA!? hihi.. Man kan lyckas ändå. :P

Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0