Så kan det va...

Saknar.
Jag saknar.
Jag saknar dig.

Jag sitter här och har idrotten i samhället. Sitter med OS-uppgiften. Den ska ju vara inne på fredag. Precis som allt annat. Men, har hoppat av ECDL nu.. Tack Malin Nermark! :) Så vad har jag kvar? Historia och Idrotten i Samhället samt ett psykologiprov. Massagearbetet med. Men det är typ klart, bara en grej som saknas typ.. :) Vad mer? Inget tror jag, lusten att faktiskt göra det klart tills då. Tänker endast plugga till provet idag, för jag VILL städa mitt rum NU! Ska vattna katterna efter skolan, köpa mig några powerking och sen dra hem. Nu kom Min lärare med macka, sån där god som bara Aspero kan erbjuda, känns lagom läskande. Jag ska nog gå tidigare istället. De andra gick och fikade men jag måste plugga. Trots mitt bloggande nu får jag faktiskt lite gjort.

      Vi treor har även fixat, eller typ Jecka har, så att vi får ha datasalen B7 för oss själva hela denna och nästa vecka. Mohaha.. Idag har jag även fått reda på lite betyg. Mycket blandade sådana. allt från G-MVG.. :) Yo!


Hörs sen. plugg nu innan jag sticker.! pöss


Miss.
I miss.
I miss you.


Kommentarer
Postat av: Malin

det var faktiskt en macka med kyckling och curry! ;) hahahaha!

2008-05-20 @ 21:35:17
URL: http://sandinus.blogg.se
Postat av: Becca!

Men käften!! Du får inte säga sånt högt hörredu! ;)

2008-05-20 @ 22:43:23
URL: http://tomteeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0